INFORMACE PŘED KOUPÍ KOTLE

Dřív než si koupíte jakýkoliv typ kotle, přečtěte si následující informace:


Proč je výhodný kondenzační kotel?

Energetická účinnost

Technologie kondenzace spočívá v ochlazovaní  spalin dřív, než se dostanou do ovzduší. To umožňuje přenášet do vytápěcího systému i teplo absorbované ve výparech. Tento proces umožňuje získat nazpět skrytou část tepla, která u tradičných kotlů běžně uniká komínem.

Z tohto hlediska jsou kondenzační kotle účinnější a úspornější než ty tradiční.

Vysoká úspora

Kondenzační kotel vám může zabezpečit významnou úsporu plynu (až 35% v závislosti na topném systému). Díky vysoké účinnosti, tedy i úspornosti a také dostupné ceně, jsou kondenzační kotle optimální volbou zdroje tepla s nejlepším poměrem investice a rychlostí její návratnosti.

Jsou přátelské k životnímu prostředí

Speciální hořák spolu s řízeným hořením plynu zabezpečuje menší množství znečisťujících látek vypouštěných do ovzduší. Mezi znečišťující látky patří hlavně kysličník uhelnatý a různé kysličníky dusičné. Ty nejvíc znečišťují životní prostredí.

Evropské normy UNI EN 297 a UNI EN 483 třídí kotle do 5 tříd v závislosti na emisích znečišťujících látek (NOx a CO) vypouštěných do ovzduší. Kotle IMMERGAS jsou zařazené do 5-té nejvyšší třídy a to jako kotle vysoce ohleduplné k životnímu prostředí.


Co znamená záruka 5 let na kondenzační kotle?

Naše kotle jsou při vhodných provozních podmínkách a pravidelné údržbě, dlouhodobě spolehlivé a bezporuchové, ať už se jedná o vytápění nebo dodávku teplé užitkové vody.

Jako známku důvěry ke kvalitě našich výrobků, poskytujeme 5-letou záruku na všechny plynové kondenzační i klasické kotle IMMERGAS.

Jak je možné získat 5 letou záruku?

Po té, co Vám oprávněný servisní technik uvede kotel do provozu, je povinný do 30 dnů doručit na naší adresu kompletně vyplněný PROTOKOL UVEDENÍ DO PROVOZU/NÁVRATKA , která je v záručním listu.

Aby jste mohli uplatnit 5 letou záruku na kondenzační kotle, musíte splnit tyto hlavní podmínky:

  • kotel musí být zakoupen a nainstalován autorizovanou firmou, která je držitelem platného certifikátu na plynové kotle IMMERGAS 
  • kotel musí být uvedený do provozu servisním technikem oprávněným společností IMMERGAS
  • na kotli musí být každý rok provedená servisní prohlídka oprávněným servisním technikem (důkladně zdokumentovaná v záručním listu a PROTOKOLU O ROČNÍ PROHLÍDCE/NÁVRATCE, Vámi doručené do 30 dnů na naší adresu).

 

Pokud nám nebude na naši adresu doručen kompletně vyplněný PROTOKOL UVEDENÍ DO PROVOZU, a nebo některá z NÁVRATIEK „x-tá roční prohlídka“, nárok na jakoukoliv záruku Vám zaniká!

Víte, že na nerezový zásobník IMMERGAS poskytujeme záruku 20 let?

V případě nesplnění prvního bodu (zakoupení kotle u autorizované firmy), můžete využít možnosti zakoupení prodloužené záruky.

  • 3 roky prodloužené záruky - 9000,- Kč

DŮLEŽITÉ! Záruka platí jen při dodržení záručních podmínek, o kterých si přečtete v Záručním listě. Zde.

 


Existuje záruka na topný systém?

Topný systém představuje souhrn jednotlivých dodávek od více subjektů, které realizují vytápění pro zákazníka. Pod těmito dodávkami rozumíme instalaci a instalační materiály, dodávku kotle (kondenzačního nebo tradičního), případně jiné dodávky.

V případě vzniku poruchy na instalaci nebo některém instalačním materiálu, je potřeba si nárok na záruku uplatnit u dodavatele instalace. (samostatného instalatéra nebo instalatérské firmy), který Vám instalaci realizoval.

Společnosť IMMERGAS uzná nárok na záruku jen v případě poruch, které vznikly přímo na plynovém kotli, a to při splnění záručních podmínek stanovených v záručním listu.